neděle 18. července 2010

Vlčkovice v podkrkonoší

Tak jsem se jednou ráno rozhodnul že to půjdu zkusit na Vlčkovickej rybník. Musím říct, že jsem si ho už loni byl okouknout abych věděl co je to zač. Rybník vypadal pěkně a i jsem si našel flek kde by to bylo fajn. Tenkrát tam ale vůbec nikdo neseděl a tak jsem byl takovej rozladěnej. Přece jenom to není za barákem, jet tam na celej den a pak ani ťuk to se mi fakt nechtělo. Ale je pravda, že jak jsem tenkrát obcházel ten rybník, dostal jsem se na konec takovýho háječku, koukám do vody a něco jsem tam viděl na hladině plavat. Tak jdu blíž a najednou vidím že v křoví je zapíchlý kolo. No tak si říkám, “ ha přece jenom nějakej rybář” a už si to prorážím nějakým obilím co tam zrovna rostlo. Když jsem odhrnul poslední klasy, najednou vidím ženskou jak se opaluje bez plavek, čte si knihu a vůbec jí asi nevadilo, že se někdo blíží. Jediný co si z toho pamatuju než jsem utekl, bylo to, že měla ukrutnej “drn” .Víc nevím protože jsem zmizel jak školák a ani jsem se nestih omluvit. :-D

Takže když jsem přišel k rybníku chytat, můj flek byl volnej. Dokonce tam i někdo chytal a tak jsem nabyl optimismu že to bude fajn. Fajn to nakonec bylo. Byl jsem tam celkem dvakrát a dohromady vytáh asi 20 kapříků. Byli to ale samí minikapři tak od 35 – 40cm.







Žádné komentáře:

Okomentovat