čtvrtek 1. července 2010

Začátek renovace bajku

Tak konečně nastal čas, aby fichtl dostal novej kabát, pár dílů původní tvar a některé díly vyměnit za nové. Takže jsem nejprve musel fichtla rozebrat do šroubku, což se ukázalo jako docela problém, vzhledem k tomu, že jsem v té době měl ruku v sádře. Dále se ukázalo, že pincek zřejmě  nějakou údržbu co se týče čistoty motoru a dalších částí, naposled okusil ve fabrice. Tolik oleje s prachem a hlínou jsem snad ještě nikdy neviděl. V podstatě každý díl který jsem sundal,  jsem musel ještě dokonale očistit od tohoto humusu. Když jsem s tím začal, bylo mi jasné, že určité díly prostě vyčistit normální cestou nepůjdou protože humus byl zalezlej do nejmenších záhybů a tam se štětec nebo dráťák nedostane. Přemýšlel jsem o opískování ale neměl jsem kontakt na nikoho kdo by to mohl udělat. Až Bathory zavolal jednomu známému a ten řekl že to není problém. Takže jsem připravil díly a potom předal. Zpátky jsem je dostal zhruba po 2 měsících a po původní barvě ani stopy, no a o tom hnusu ani nemluvím. Prostě paráda, co víc si přát.




Hned jsem začal nosit díly do kolbenky a po částech jsem je nechal stříknout komaxitem. Barvu jsem měl už koupenou, takže to vázlo jen na lakýrníkovi, kdy si na to udělá čas anebo spíš kdy to půjde.





Když jsem měl díly nastříkané, začal jsem s kompletováním. Protože bylo z jara špatné počasí, tak jsem to odsunul na pozdější dobu. Teď se to nachází ve stavu, kdy je potřeba naplnit zadní tlumiče olejem a kola natřít barvou. Potom by se dalo zase něco přidělat. Elektriku jsem si už natáhnul, ale k finálnímu zapojení dojde až úplně naposled. Takže to je teď momentálně asi všechno, co se kolem fichtla děje.









Žádné komentáře:

Okomentovat