čtvrtek 9. září 2010

První lov lipanů muškou

Tak už tu je konečně září a to znamená, že se můžou lovit lipani. S muškařením jsem vlastně začal loni ale tato technika se mi líbila už dřív. Bathory mi dal starej mušák a půjčil naviják se šňůrou, no a už jsme to šli promrskat. Můj loňskej handicap byl ale ten, že jsem měl levou ruku v sádře ale plus bylo, že jsem měl celodenní vycházky, takže jsem tam zase mohl bejt jak dlouho jsem chtěl. Ale učit se na pravou ruku to bylo terno. Těch much co jsem tam nechal :D

Tak jsem hned v pondělí koupil mouchy a šel to zkusit na osvědčenej flek v Bohuslavicích. Ze začátku to bylo takový mrtvý  nebyly vidět žádný kroužky že by sbírali. Pak jsem občas něco vytáh ale byly max. 10-12 cm veliký. Tak jsem se pak přesunul trochu vejš a tam jsem si potom ale fakt zachytal. Domů jsem si odnes pěkný tři kousky a v nejbližší době se tam zase půjdu podívat.







1 komentář: