neděle 17. října 2010

Fichtl ppohromadě

Tak už to tu je. Pincka jsem dokončil. Musel jsem si udělat zrcátko ale to jsem našel v práci, takže jsem si ho upravil aby šlo přidělat na řidítka. Výsledek není špatnej. Dále jsem musel trochu probádat elektriku, protže mi nešlo přední světlo. No ono šlo ale skoro nesvítilo. Problém byl v tom, že jsem ho špatně zapojil v magnetu. Potom už to svítilo jak má. Do budoucna musím ještě vyměnit sklo v předním světle a dát novej šnek k tachometru co je na zadní rozetě. Tachometr nechce makat ale to zas tak nevadí, protože 50-ku to nepřekročí Veselý obličej s otevřenými ústy. Taky jsem si hrál s předstihem ale ten musím ještě poladit. Přípravek na měření jsem zrenovoval a mikrometr jsem našel. Teď už jen udělat si čas. Taky jsem se rozhod, že příští rok asi udělám GO celýho motoru. Ceny nejsou velký a tak to nebude problém. Chystám se na něm přijet za babičkou do Luže. Bude to taková dlouhá zatěžkávací zkouška.
Taky jsem ho musel prověřit zatěžkávací zouškou a verdiktem továrního jezdce Vrabčáka. Profičel ho po okruhu “Garage”, kde ostatně podrobujem zkouškou cokoliv co má minimálně dvě kola.



Taky se na něm projela i Renča ale vypadalo to jako když jede na koni nějakej honák nebo kovboj.Horký obličejMěla spuštěný nohy a pak se podivovala, že pincek má dvě brzdy a že teda nemusela brzdit patama. Veselý obličej s otevřenými ústy


No pincek je v kupě, byl podrobenej revizi, doplněn o lékarničku, vercajk a žárovky. Tak jsem se rozhod, že hned v pondělí 27.9. pojedu na STK. Zrovna když jsem se vracel z práce, tak mrholilo ale neodradilo mě to. Chtěl jsem to mít za sebou. Přijel jsem do garáže, vzal jsem si potřebný věci a dvě kila v kapse mi přece na STK musej stačit. Je to jen fichtl ne?
Když jsem vyrazil, tak se mrholení přehouplo v mírnej deštík. Přijedu tam lehce promočen a hned se ptám u okýnka kam mám dát techničák a tak a taky kolik to bude stát. Ženská na mě vyhoukla že prej 350kč. Tak jsem se podivil a při pohledu ven na liják, jsem se omluvil že si ještě dojedu pro peníze. Jedu si to ke Kaufu, k nejbližšímu bankomatu kde jsem vybral obnos a zase fičel zpátky abych to už měl za sebou.
Fichtl nakonec prošel úplně v pohodě  a dostal STK na 4 roky. Hned jsem ho hodil do garáže a kárkou vyrazil pro značku, kterou jsem měl přes rok v depozitu. Fronta tam nebyla a tak jsem byl za 15 min. venku. Musel jsem ale doplatit 50 kč. To nevadí, hlavně že už jsou značky a tak si teď můžu zajezdit a hlavně nemusím nikam spěchat s dalšíma opravama.








1 komentář:

  1. Tak ať vám to dobře jezdí a hlavně … nezabijte se na tom!!

    OdpovědětVymazat