neděle 31. října 2010

Výprava na ryby Severka 28.10.2010


Tak jsem se zase vypravil na ryby. Vrabčák nemohl, protože ho přepadla ta nejhorší chlapská nemoc jaká vůbec existuje……”RÝMIČKA” a tak jsem vyrazil sám. Sice byl svátek ale byl jsem v práci, takže jsem vyrazil hned po. Chtěl jsem původně zase zkusit dravce ale neměl jsem rybičky, no a koupit nešly kvůli svátku, tak jsem se rozhod, že zkusím kapry na feeder. Bylo mi jasný, že ryby už budou dál od břehu a že abych měl úspěch, musím dobře zakrmit. Rozmíchal jsem si krmení a hned jsem ho raketou naházel tak 30m od břehu. Na první záběr jsem čekal asi 40 minut ale neproměnil jsem ho protože mi přišel nějakej dědek vypindávat moudra, stoup si vedle pruhu a já tím pádem nemohl dobře seknout. Dědek asi pochopil že to podělal a po chvilce sbalil vercajk a odešel. Pak jsem měl další záběr a výtah kapříka, no a po něm ještě další tři. Největší z nich měl 40cm a tak jsem všechny pustil. Když se setmělo balil jsem i já a byl spokojenej že jsem si fajn zachytal. Ten den jsem si potvrdil, že když si dobře zakrmím místo a potom dokrmuju, je velká šance na úspěch ale to ostatně dělám pokaždý Horký obličej






2 komentáře:

  1. Měl jsi vyfotit i toho dědulu! Možná, že by ryby chytali i na kocouří ocásek. Zkus tam příště vzít Čendu neby Cyrilka. Schválně, co to udělá, hihi.

    OdpovědětVymazat
  2. Oprava, „Možná, že by ryby chytaly …. (spletla jsem to, má tam být tvrdé y)

    OdpovědětVymazat