neděle 24. října 2010

Podzimní rybačka na Severce

Tak jsme se s Jardou domlouvali, že by jsme mohli tento víkend v sobotu vyrazit na ryby. Já jsem si už v pátek připravil nádobíčko abych nemusel v sobotu tradičně lítat po bytě, hledat věci a nakonec u vody zjistit, že mi chybí tohle a tamhleto. Byl jsem rozhodnutej, že chci letos zkusit na podzim lov dravců a tak jsem se na to připravil. V pátek jsem si šel koupit rybičky, skočil do garáže pro řízkovnici a pak se modlil, aby mi do rána vydržely. No ráno jsem se šel kouknout a dvě byli kaput. Musím si na příští rok koupit vzduchování a nejlépe aby šlo strčit do zásuvky v autě.
Dorazili jsme tedy k vodě a rozdělali vercajk. Jarda se rozhod chytat na feeder a na položenou, no a já jak už jsem psal vejš, na rybičku. Nejprve jsem složil prut a dal montáž na dno na candáta a druhej jsem nastražil s káčou na štiku. Počasí bylo super ráno jsem sice škrábal wagen, potom byla u vody mlha ale jak potom vykouklo sluníčko, tak už bylo teplo. Jak tak koukám na ten splávek jestli se nepohne, uspalo mě to dokonale. Do ksichtu mi svítilo, takže teplo bylo no a to je potom průser. Takže jsem asi 40 minut klimbnul. Veselý obličej s otevřenými ústy
No a když jsem otevřel oko, tak za chvíli Jarda houknul MÁM. No a už se s feederem pral. Ryba se nedala jen tak lehce a na to, že jsem mu půjčoval svůj návazec s 12-kou vlascem, se s tím popral velice slušně. Kapřík ven nechtěl ale nakonec se to povedlo. Byl to slušnej kapr 47cm. Jarda šťastnej, protože to byl letos první kapr kterýho si mohl vzít domů. Ne že by nic nechyt ale pokaždý vytáh jen nějaký minikapry.


Tak jsem mu ho pochválil a docela jsem byl rád, že se mu to povedlo. Říkal ať si hodím taky na kapra ale nechtěl jsem, i když vercajk jsem sebou měl, jenže já jsem chtěl dravce anebo nic.




Jarda pak kolem 14hod. odešel a tak jsem tam zůstal sám. Ještěněkolikrát jsem nastražil čerstvou rybku ale do večera se nic nedělo. Byl jsem rozhodnutej, že jak se setmí půjdu domů ale nedalo mi to potom a zůstal jsem nakonec do 21hod. Je fakt, že jak se setmělo, měl jsem pár záběrů ale na zásek to nebylo. Na káču jsem si dal chemický světlo ,takže tu jsem měl pod kontrolou.
Ten večer jsem nakonec nic nechyt ale neodradilo mě to a hned příští týden vyrážím zase a snad se na mě štěstí usměje.










2 komentáře:

  1. Tak to ti budu držet palce, abys chytil nějakého pořádného MACKA a tím pádem překonal i svůj osobní rekord!! A kdyby se povedli dva mackové, ještě lépe, hihi.

    OdpovědětVymazat
  2. Jooo Jardův monster kapr Karel……byl nádhernej Teď už leda tak ten jeho zbytek v mrazáku

    OdpovědětVymazat