úterý 25. února 2014

Generálka laku na mým bajku VN800 Vulcan

Tak jsem se po dlouhé době, vlastně už od první chvíle, co jsem motorku koupil rozhodl, že jí opatřím novej kabát. Červená mi ani tak nevadila ale s čím jsem tenkrát nepočítal bylo to, že na nádrž nechal prodávající nastříkat „Kawasaki, no a tím to celé podělal. Vypadalo to hrozně a dlouhá léta jsem si říkal, že to musí jít dolů, takže dnes je ten den D.
Rozhodoval jsem se jakou tedy barvu místo té původní a nakonec jsem se rozhodl pro černou ale zase tu je dilema,  jakou, jestli matnou nebo lesklou. Zatím nevím ale na to je čas. Takže pomalu ji rozebírám, fotím důležitý místa pro případ, že bych zapomněl jak to bylo. Tak teď aspoň pár fotek z demontáže 
a postupně budu doplňovat info a další fotky


                         

Žádné komentáře:

Okomentovat