středa 15. prosince 2010

Zvedák na mašinu

Už dlouho jsem si říkal, že by to chtělo na mašinu nějakej zvedák, protože mašina má jen boční stojan a to je problém v případě ,když je potřeba sundat přední kolo a podobně. Tak jsem si jednou sednul k internetu a začal hledat nějaký stojany. Něco se našlo ale přišlo mi to za těch pár jeklů dost drahý a tak jsem si ho udělal po svým. Základ jsem použil z toho co jsem už viděl ale trochu jsem si ho vystužil a vylepšil o to, že tento stojan můžu použít v podstatě na jakoukoliv mašinu. Nakonec jsem to dal celý pozinkovat a spokojenost maximální. U mý mašiny je problém v tom, že motor je níž než rám a nechce se mi tudíž zvedat motorku o motor. Takže teď jsem konečně po letech sundal přední tlumiče, ve kterých chci vyměnit olej a taky kotouč, kterej musím vyměnit. Kotouč už mám nakreslenej, jen ho nechat vyřezat na laseru z nerezu, pak na hrncovce srovnat a zbrousit. No a je to.







1 komentář: