neděle 8. srpna 2010

Rybačka na Ležáku (MO Miřetice)


Tak jsem letos opět vyrazil s dědou na Ležák zarybařit. Jako obvykle jsme si sedli až na konec k lanům. V loni jsme sem chodili pokaždý když tu bylo volno a když ne, tak hned vedle a jak se náš flek uvolnil, hned jsme se přestěhovali. Dneska už vím, že na tomhle fleku je zbytečný vytahovat feeder, protože i přes masivní zakrmení místa skoro nic nepřišlo. A to jsem průběžně místo dokrmoval. Je to možná tím, že na tomhle fleku se dost proháněj tolstolobici, čeho jsme byli svědci. Pokaždý se udělala vlna jak od parníku. Místní říkali, že je sem tenkrát nasadili a dneska můžou mít přes metr. A nebo to může být tím, že místo je dost mělký, protože když jsem se jednou vydal rybníkem k zamotanýmu kapru o kůl, tak jsem v pohodě došel do půlky a měl jsem vodu někde u trenek.

Takže jsme s dědou vytáhli kapráky a házeli to do půlky rybníka blíž ke kůlům. Z pravé strany je přítok, je tam taková brázda, podle místních se v ní kapři dost držej a musím říct, že na tom něco bude, protože se nám frekvence záběrů zvedla. Oblíbená návnada bylo rohlíkové boilie s příchutí medu a nebyl špatnej ani “carp killer” . Nakonec jsme si domů odnesli pouze cejna. Jeden kapřík něměl míru a druhej asi mírovej se nám vyvlík. Loni to bylo úspěšnější, pokaždý jsme jeli domů minimálně s jedním kaprem a někdy i dvěma a k tomu i nějaký cejni a karasi.




Žádné komentáře:

Okomentovat