neděle 8. srpna 2010

Výprava na Seč


Na Sečskou přehradu jsme vyrazili s dědou hned po tom, co jsme opustili Nasavrky. Normálně bych na Seč nejel, je to docela daleko od baráku ale když jsme byli na rybníku v Nasavrcích, tak už to bylo asi jen 15 km. Takže jsem se s dědou rozhod, že to tam půjdem zkusit. Slyšeli jsme že choděj chytat na Ústupky a tak jsme tam vyrazili. Po cestě mi děda ukázal kde měla babička kolizi s pinckem a když jsme projížděli Horním Bradlem, tak mi děda ukázal kde dřív bydlel a kde byla tenkrát babička na školení v hotelu. Když jsme pak přijeli, tak to tam byl samej kemp, chatky, restaurace, plno lidí ve vodě a tak. Nevím teda kam choděj chytat ale nebyl čas to hledat. Vydali jsme se proto dál na Seč. Když jsme projeli přehradou, dostali jsme se k většímu parkovišti na levé straně a tam nám kluci řekli, že choděj chytat do Hoješína. Popsali nám jak se tam dostanem k vodě a tak už jsme jeli najisto. Přijeli jsme k hospůdce, tam nechali auto, vzali jsme vercajk a šli hledat flek. Našli jsme ho snadno a tak už jsme jen rozbalili věci a nahodili pruty. Nejprve jsme chytali na jeden kaprák a jeden feeder ale nakonec jsme kaprák sbalili a chytali na dva feedery. Musel jsem to ale házet dál co to šlo. Kolem páté pak začali chodit cejni. Ale to byli cejni jak polena. Cejni tak kolem 45cm a jeden skoro 50cm. Taky se mi povedlo jeden prut ukovat a protože to bylo u břehu šel jsem pro to. Povedlo se ale já měl trenky mokrý takže jsem je sundal a na radu dědy proplách. Stojím tam nahej a najednou si to na loďce šine ženská s dvěma malejma holkama. Když mě viděla dole bez, tak rychle holkám řáká “holky koukejte na druhou stranu” no a ony hned hlavy napravo, dokud nebyly tak daleko že už nebylo nic vidět :DNo zase tak velkej vercajk nemám :D Ten den jsme tam chytli dohromady 7 cejnů.

Na Seč jsme s dědou vyrazili ještě jednou a nebyla to špatná volba. Opět jsme nachytali cejny a taky přišel kapr. Takže jsme domů jeli s dvanácti cejny a jedním kaprem.

Když to teda shrnu, tak i přes to že na Seč to je skoro 40km, tak se to vyplatilo a příště tam určitě zase vyrazíme. Takový cejny asi fakt chytím jen na velkejch přehradách. Voda byla teplá, pohoda taky a řekl bych že není možný že by jsme nechytli nic. Když ne kapra tak cejny určitě a když vezmu že maj kolem 45cm tak není co řešit.







 

Žádné komentáře:

Okomentovat