neděle 8. srpna 2010

Rybačka ve Slepoticích (MO Moravany)


Tak jsme přijeli na dovolenou k rodičům Renči a já se vydal s dědou a synovcem na ryby. Letos přijeli na dva dny na seznámenou i moji rodiče s bráchy klukem a tak jsme ho vzali.

Rybník je to pěknej, supe bylo že se dalo nechat auto hned na hrázi a tak se nemuselo nikam dlouze chodit s báglama. Mínus bylo to že, se dalo chytat pouze z hráze a pak kousek z levé strany rybníka. Prej podle místních kvůli tomu že se kolem rybníka dělá bordel a nikdo to neuklidí po sobě. jiní zase že to je tím že chtěj aby tam ty ryby vydrželi, že prej v zadu jsou dobrý fleky ale zase dost vázek. No ať to bylo tak nebo tak je fakt že když jsem chtěl vyhodit po sobě odpadky tak nebylo kam. tak jsem je vzal sebou domu ale myslím si že na pořádným rybníku by mohli mít nějaký igelitový pytle do kterejch by se to mohlo házet.

No začal jsem jako obvykle s jedním feederem a jedním kaprákem. Po nějaký době jsem ale vytáh druhej feeder protože na kaprák skoro nic nechodilo a na feeder to šlo. Ale tahali jsme samý malý kapříky od 15 do maximálně 38cm. Zřejmě nqsadili ale huby to mělo šeredně potrhaný no nic pěknýho. Nakonec se mi povedlo vytáhnout kapra 42cm a tak jsem ho vzal. Synovec Kevin mi pak pomáhal s podebíráním a občas rybu i pustil. Děda pak když byl fofr pohlídal druhej prut a případně seknul a vytáh na břeh.

Celkově jsem na tomhle rybníku letos byl 2x a nic dalšího domů jsem nepřivez. Denně jsme vytáhli s dědou tak 25 kaprů ale samý mrnky. Cejni tu nejsou jen plotice a ty jsem za dva dny vytáh jen tři s mírou tak na štiku. Takže jsme se nakonec rozhodli že sem už letos nepojedem a že to zkusíme jinde.




Celé album zde. 



Žádné komentáře:

Okomentovat