neděle 8. srpna 2010

Rybačka v Nasavrkách na Pivovarským rybníku


Tak jsme s dědou zase vyrazili na ryby. Večer proběhla porada, kam že by jsme to jeli zkusit, když ve Slepoticích to nebylo ono a na Ležáku zase byla pohroma. Padla volba na Nasavrky. Nebylo to až tak daleko a rybník měl něco málo přes 3,5 ha, tak jsme si od toho slibovali že si zachytáme. Počasí bylo fajn a tak se ráno vyrazilo. Když jsme dojeli, kupodivu na rybníku seděl jen jeden rybář. Tak jsem ses ním dal do řeči jak to tu jde a jestli můžeme chytat kde chceme. On na to jako že jo ale že je tu dohromady hovno. Nasadili tu místo 200 ks línků 2000 ks a jinak tu jsou ještě malí hladoví kapři. Začal jsem tušit že to bude stát za houby, no ale nic, šli jsme si vzít vercajk a sedli jsme si na konec rybníka, kde jsem si říkal že by mohla bejt slušná rybačka. Tak jsem nahodil feedery a čekali jsme co bude. Nejprve přišla malá plóťa, potom malej kapr, pak zase kapr, plóťa, nějakej ten línek asi 10ti cm. Jinak nic a do toho se kolem nás pořád někdo chodil koupat a zrovna kousek od místa kam jsem to házel. Začalo mě to pěkně vytáčet. Do toho přišel ještě nějakej děděk s rotvajlerem a začal se s ním koupat. Když už tam byl asi 20min., tak se po nás začal koukat jako jestli nejsme nasraný a tak zase zatáh psa do vody a čuměl na nás. Vypadalo to že nás chce fakt naštvat. Psovi se už do vody nechtělo ale ten pitomec ho tam furt tahal a čuměl po nás. Do toho jsem tam ještě šláp do nějakýho psího hovna a to rozhodlo o tom že to tam zabalíme. Nakonec ten rybář měl pravdu že tu je hovno. Takže na tenhle rybník hezky dlouho nepojedu i když vypadá hezky tak ty hovna od psů tam fakt dobře nedělaj.







Žádné komentáře:

Okomentovat